Nieuwe medewerkers

Beste nieuwe medewerker van de LSW,

We vinden het hartstikke tof dat je ons op de LSW komt ondersteunen. Met bijna 150 medewerkers en maar liefst 650 deelnemers  gaan we er een top weekend van maken. Als nieuwe medewerker heb je vast allerlei vragen over wat je op de LSW kan verwachten. Om je zo soepel mogelijk door je eerste LSW te helpen hebben we hieronder een handig 10 stappenplan!

1. Zorg voor een geldige VOG, mocht je deze pas vlak voor de LSW binnen krijgen, neem hem dan mee naar Buitenzorg

2. Stuur een foto voor het smoelenboek naar medewerkers@lsw.scouting.nl

3. Meld je aan voor de enige echte medewerkersfacebook: https://www.facebook.com/groups/1509220772663001/

4. Download het medewerkersboekje van onze website en lees dit goed door

5. Pak je tas en check de bagagelijst nog even

6. Kom op vrijdag 18 mei tussen 18.00 en 20.30 naar terrein Buitenzorg te Baarn. Instructies over waar je auto te parkeren vind je in het boekje.

7. Meld je tussen 18.00 en 20.30 aan het loket aan de achterzijde van het Blauwe Vogelhuis/de medewerkerslounge en neem je medewerkersbadge en eventueel t-shirt en trui in ontvangst,

8. Bouw je tent op en maak kennis met de overige medewerkers

9. Zorg dat je om 21.00 verzameld bij de vlaggenmast voor de medewerkerslounge, je krijgt dan de speciale briefing voor nieuwe medewerkers en een rondleiding over het terrein.

10. Maak er een weekend van om nooit te vergeten!

Mochten er vooraf al vragen zijn dan kun je ons altijd mailen via medewerkers@lsw.scouting.nl!