Deelnemers

Beste scouts,

Van harte gefeliciteerd! Jullie hebben hoog gescoord bij de Regionale Scoutingwedstrijden, misschien zelfs wel gewonnen. Zeker geen geringe prestatie. Nu worden jullie uitgenodigd voor de Landelijke Scoutingwedstrijden.

Deze wedstrijden worden tijdens het pinksterweekend gehouden op en rond het Scoutcentrum Buitenzorg te Baarn. Ruim 150 medewerkers zijn al maanden bezig om een LSW te organiseren die jullie niet snel zullen vergeten. Scoutcentrum Buitenzorg verandert voor 3 dagen in de ‘place to be’ voor scouts. Samen met meer dan 100 andere ploegen uit het hele land zullen jullie spannende avonturen beleven en strijden om het wisselschild van de Landelijke Scoutingwedstrijden.

In dit menu vinden jullie alle noodzakelijke informatie om goed voorbereid aan het avontuur te beginnen, daarom:

• Lees deze informatie met je hele ploeg goed door, en maak voor iedereen een kopie
  • Laat deze informatie ook aan je ouders en leiding lezen

Mocht je na het lezen van dit boekje toch nog vragen hebben, dan kun je mailen naar  info@lsw.scouting.nl.

Veel succes en plezier met de voorbereidingen van de LSW. Tot ziens in Baarn!